جبران میکنی!!!

یه وقت ها یه کارهای میکنید که جبران پذیر نیستن، وقتی این کارا رو میکنید اولش مات نگاه میکنم بعد میرم تو فکر یه فکر غمناک که این فکر روزها و شب ها طول میکشه،  و بعد میشه گریه و اشک،می آیید لبخند میزنید میگویید جبران میکنم اما چیزایی که از دست رفته است در حد توانتان نخواهدبود،  فقط میشود بخشید تا کینه یی در دل نماند،  جبران قلب شکسته در توان هیچ کس نیست جبران لحظه های مهربان دست هیچ کس نیست و جبران میکنم دروغ بزرگیست، بزرگتر از آنچه که کرده اید... 

هرگز یه کاری با یه ادم نکنید که مجبور بشید بخاطر التیام زخمش بگید جبران میکنم

اولین بار که از شنیدن این جمله نفسم گرفت امیرحسین نامی بود که دوست هم بازی بچگیم بود زد همسترم را کشت و تا چند روز تلاش در جبرانش داشت حتی رفت و یکی دیگه خرید اما من دیگرهمستر را دوست نداشتم یه دختر 14 ساله بودم و فهمیدم جبران میکنم دروغ بزرگیست 

این روزها وقتی دوستی دیگر بخاطر دروغ هاش و نامردی های که کرده حلالیت میخواهد و میگوید دارم میرم کربلا حلال کن برگردم برات جبران میکنم دوباره 14 ساله میشوم و فکر میکنم این حجم از دل شکستگی رو با چه چیزی میشه جبران کرد که دایم تکرارش میکند، با خودم میگم کاش فقط میگفت ببخشید و حلالیت میخواست و حرفی از جبران نمیزد 

فیلم ها بی تو هم دیده شدن

شش هفتا فیلم میاری میذاری رو میز ومن باید یکیش رو انتخاب کنم که ببینیم 

بادیگارد،  ادت نمیکنم،اژدها وارد می شود، خشم و هیاهو،  ناهید، خندها اتوسا، بارکد 

میگم همه رو دیدم من

مثل برق گرفته ها نگاهم میکنی ومیگی کی وقت کردی اینا رو ببینی تازه اومدن که! 

میگم جز ناهید بقیش وقتی رو پرده بودن 

میگه خوب داشتی بدون من زندگی کردن رو یاد میگرفتیا

 من خشم وهیاهو میدم دستش میگم این رو  اول ببینیم؟  

پ.ن: دوستان یه سوال بهرام رادان چرا قبول کرد تو بارکد بازی کنه!  گیلانه و سنتوری حتی اواز قو کجا این سناریو ضعیف کجا اخه!  

یه جوری نتیجه انتخابات امریکا واسه بعضی از دوستان مهمه و راجبش نطق میکنن و میگن خدا کنه فلانی رای بیاره میترسم فردا انتخاباتشون ایرانیا بریزن بیرون بگن رای من رو پس بده!  

اخه خواهر من برادر من درست روابط بین الملل مهمه اما فقط یه بخشی خیلی خیلی خیلی کوچیکش به ایران مربوطه مثلا در همین حد که تو کاخ سفید هفت سین بچینن و نوروز رو به همه فارسی زبون ها تبریک بگن که یه بخشی از این فارسی زبون ها ایرانی هستن، حتی اندازه ما زحمت نمیکشن انقدر خوب ودقیق که هالوین جشن گرفتیم جشن بگیرن ، پس خودتون رو انقدر درگیر نکنید خودتون رو با  این امریکا جهان خوار

من مخالف شادی نیستم واتفاق خیلی خوشحالم که اگه قراره یه کاری بکنیم یه کشور دیگه تقلید کنیم چی بهتر ازاینکه جشن وپایکوبی باشه 



خبیث می شوم؟

نمیدونم چی به سرم اومده اما خودمم باورم نمیشه ارزو داشته باشم یه نفر بمیره!  البته برای اون یه نفر با یه زندگی نباتی و 80 سال سن شاید این بهترین گزینه باشه ولی من!  اخه چی با خودم فکر کردم؟ 

پارت دوم 

پیرزنه میخواد که تا دم ایستگاه تاکسی ها  کمکش کنم میبینم که درد میکشه و راه میره،  میرسونمش نزدیک ایستگاه ولی کیفش رو از دستش نمیگیرم!  میگه دخترم یه تاکسی دربست واسم میگیری میگم ببخشید مادر عجله دارم اما چند قدم نرفته برمیگردم که کمکش کنم میبینم از خستگی نشسته زمین! وقتی تاکسی رو میگیرم کمکش میکنم سوار بشه،  خودم که سوار تاکسی بعدی میشم میبینم ای دل قافل کیفم رو زد و به خودم فحش میدم و غر میزنم 

پارت اخر 

تو مترو یه خانمی هم سن مامانم بالا سرم وایساده یه خانم جون با یه حجاب کامل بغلم نسشته که داره تند و تند صلوات میفرسته یه لحظه روح خبیثم  میگه چرا اینکه مذهبی تره بلند نشه؟  یه فحش بهش میدم و بلند میشم و به این فکر میکنم که این اواخر صدای روح خبیثم چقدر بلندتر و واضحتر به گوشم میرسه و لامصب اکثر وقتا هم راست میگه!  دارم ادم وحشتناکی میشم!  

خواهی بیا  ببخشا خواهی برو جفا کن